OAN Zvijezde padaju na Newsmax dok Pro-Trumpova mreža postiže nove razine ludila

Pola


OAN Zvijezde padaju na Newsmax dok Pro-Trumpova mreža postiže nove razine ludila

Dok se dvije rubne kabelske TV kuće bore za naklonost bivšeg predsjednika Donalda Trumpa, nekoliko visokoprofiliranih djelatnika One America News preskočilo je Newsmax - ne samo u potrazi za većom publikom, rekli su upućeni, već i kao predah od sve većeg ekstremizma OAN-a .

Već poznat po svom crtano ludaci Propagirajući MAGA, OAN je u posljednjih nekoliko mjeseci još više skrenuo u nepokolebljivi desni teritorij. A Newsmax – koji je u svojim komentarima često jednako pokorno pro-Trumpov – povukao se od svojih najluđih teorija izborne zavjere dok je pronašao neke od OAN-ovih vrhunskih televizijskih talenata: voditelja vijesti Alexa Salvija, dopisnika Jenn Pellegrino , te reporterka Amanda Brilhante. Ti su potezi uslijedili nakon što je Newsmax prošle godine uhapsio dopisnika OAN-a iz Bijele kuće Emerald Robinson.


Pellegrino, koja je bila dopisnica Bijele kuće i voditeljica OAN-a, naglo je napustila krajnje desni kanal ranije ovog mjeseca, samo da bi Newsmax najavio svoj debi kao suvoditeljica emisije u 21 sat. ET program tzvCortes i Pellegrino, čiji je suvoditelj bivši viši savjetnik Trumpove kampanje Steve Cortes.

U međuvremenu, krajem ožujka, Salvi - jedan od rijetkih OAN-ovih voditelja 'ravnih vijesti' - otkrio je tijekom svoje emisije usmjerene na medijePoslije radnog vremenada napušta mrežu nakon što je bio domaćin od 2019. Nekoliko tjedana kasnije, Salvi se tiho pojavio na Newsmaxu, otkrivajući svoju novu ulogu stranog dopisnika mreže sa sjedištem u Rimu. Brilhante, koji je bio u OAN-u od završetka fakulteta 2017., zaposlen je u veljači da bude Newsmaxov reporter za najnovije vijesti.

Newsmaxov krivolov osoblja One America Newsa došao je kao OAN bori se s tobožnjim egzodusom talenata . Predsjednik mreže Charles Herring nedavno je priznaoNew York Timesda je ionako slabo popunjena mreža posljednjih mjeseci izgubila više od desetak djelatnika.

'Nismo iznenađeni što druge mreže ciljaju OAN kao cilj da dosegnu i traže zaposliti naše osoblje, misleći da bi to moglo poboljšati njihove ocjene', rekao je Herring u izjavi za The Daily Beast.


Prema insajderima—uključujući sadašnje zaposlenike Newsmaxa—koji su razgovarali s The Daily Beastom, porast broja djelatnika OAN-a koji napuštaju brod može se pripisati minuskulnim ocjenama mreže, njenoj nižoj plaći i činjenici da je Newsmax tek tako malo manji otrovan u svojoj tvrdoglavoj politici MAGA.

“Otišli su radi veće izloženosti. Manji je doseg u OAN-u”, rekao je jedan trenutni zaposlenik Newsmaxa za The Daily Beast of the Salvi, a Pellegrino skače na mrežu, napominjući da je OAN “uvijek bio okretna vrata”. Izvor je izričito citirao Tomija Lahrena kao izvrstan primjer desničarske figure koja koristi OAN kao startnu platformu za karijeru - u njezinom slučaju, na kraju je sletjela na Fox News.

'Siguran sam da je ideja da dođete u startup i steknete ime na mjestu gdje imate priliku postati, recimo, sljedeći Sean Hannity, vrlo privlačna mladim talentima', rekao je jedan trenutni zaposlenik Newsmaxa. 'Posebno za talente koji dolaze iz jedne konzervativne mreže u drugu.'

Još jedan insajder bio je izravniji: “Newsmax vjerojatno plaća više... imaju puno veće ime i dobili su mnogo medija u zadnjih godinu i pol. I na kraju, nisu baš tako ekstremni kao OAN. Dakle, to je sigurnije mjesto.”


Oglas

Zatražena za komentar, Herring je iskoristila priliku i bacila se na Newsmax za popunjavanje popisa u eteru bivšim osobama OAN-a i Fox Newsa. 'OAN-ov fond talenata je dubok i jak', rekao je. 'OAN je razvio solidnu reputaciju njegovanja i izgradnje talenata - ne ide putem zapošljavanja bivših talenata koji su možda pali u nemilost ili su naišli na probleme u prethodnoj nacionalnoj mreži vijesti.'

Nakon predsjedničkih izbora 2020., Newsmax je doživio eksplozivan rast gledanosti izravno apelirajući na nezadovoljne MAGA-e koji su bili ljuti na Fox News jer su priznali izbornu pobjedu Joea Bidena nad Trumpom. Iako je gledanost Newsmaxa od tada naglo pala, zajedno s ostatkom kabelskih vijesti, mreža i dalje privlači mnogo više gledatelja nego prije izbora, u prosjeku oko 150.000 ukupno gledatelja dnevno.

Dok je dostupan u oko 35 milijuna kućanstava —manje od polovice dosega Newsmaxa — dnevne televizijske gledanosti OAN-a uglavnom su misterij jer nije pretplaćen na uslugu Nielsen Researcha. Međutim, kada je Nielsen nakratko izmjerio One America News u proljeće 2019., mreža je u prosjeku imala samo 14.000 ukupno gledatelja dnevno .

Herring je, međutim, osporio tvrdnje da je gledanost njegove postaje minijaturna. Pozivajući se na 'set top box podatke od AT&T-a', koje je nazvao 'zlatnim standardom za mjerenje', predsjednik OAN-a rekao je za Daily Beast da je njegova mreža četvrto ocijenjeni nacionalni kabelski informativni kanal u prvom tromjesečju 2021. i da je 'OAN dosljedno nadmašuje Newsmax s velikom razlikom”, prema tim podacima.


Dok je Newsmax, slično kao i OAN, išao all-in s razmjenom lažnih tvrdnji Trumpovog tima za prijevaru birača, donekle se povukao s takvim poricanjem posljednjih mjeseci. (Iako daje Cortesu — tko još uvijek glasno podupire Trumpove lažne izborne tvrdnje — emisija u udarnom terminu bi sugerirala da bi se mreža mogla pokolebati oko tog stava.)

Oglas

Krajem studenog, na primjer, Newsmax je emitirao nekoliko segmenata za provjeru činjenica odbijajući vlastito nepošteno izvještavanje o izborima nakon što je tvrtka Smartmatic za glasanje zaprijetila pravnim tužbama. Zaposlenik Dominiona, još jedne tvrtke za softver za glasanje u središtu MAGA teorija zavjere, odustao od tužbe za klevetu protiv Newsmaxa nakon što se mreža javno ispričala i potvrdila da nema dokaza za neutemeljene tvrdnje koje je kanal promovirao.

OAN, s druge strane, ne samo da je nastavio prometovati neutemeljenim zavjerama i tvrdnjama o izborima, već se naizgled udvostručio posljednjih tjedana.

Unatoč tome što su se suočili s istim spektrom tužbi za klevetu koje su mučile druge konzervativne medije zbog razotkrivanja izbornih laži, One America News udružio se s magnatom koji se bavi proizvodnjom jastuka za Trumpa Mikeom Lindellom — koga je Dominion tužio — da emitira njegov takozvani “doku-filmovi” koji navodno dokazuju glasački strojevi prebacili su milijune glasova od Trumpa do Bidena. (Nepotrebno je reći, stručnjaci i dokazi koje je Lindell prezentirao u ovim filmovima ostavili su mnogo za poželjeti .)

Osim što je Lindellu ustupio sate emitiranja kako bi mogao razmjenjivati ​​fantazije da je Trump još uvijek predsjednik, kanal je također koristio Lindella kao batinu protiv Newsmaxa u pokušaju da privuče gledatelje koji su pro-Trumpovi. Nakon što je voditelj Newsmaxa doslovno izašao iz intervjua s Lindellom kada se jastučni magnat nije prestao latiti o glasačkim strojevima, OAN je javno objavio rat svom rivalu u kabelskim vijestima za 'cenzuriranje' izvršnog direktora MyPillowa. (Zanimljivo je da je Pellegrino bio taj koji je emitirao taj segment, prozivajući Newsmax da neprestano 'zamrzava' Lindella prije nego što je upitao: 'Newsmax se proglašava kao stvarna vijest za stvarne ljude. Ali je li ovo još jedan slučaj tzv. 'poštenog i nepristranog' ' mreža je preplavljena ljevičarskom cenzurom?)

Osim povlađivanja Lindellu, koji je pozvao svoje pristaše da bojkotiraju Newsmax zbog rješavanja tužbe u Dominionu, OAN je također igrao sastavnu ulogu u posljednjoj shemi republikanaca iz Arizone da diskreditiraju Bidenovu pobjedu u državi. Ne samo da je OAN dobio “ekskluzivna” prava emitiranja izborna revizija tzv —koja predstavlja tvrtku orijentiranu na zavjeru koja koristi UV svjetla i traži glasačke listiće za bambusova vlakna — jedan od domaćina kanala pomogao je u financiranju.

Christina Bobb, koja također je pomogao Trumpov dugogodišnji pravni napor da poništi izbore dok je radio za OAN, u travnju pokrenuo neprofitnu organizaciju prikupiti novac za plaćanje revizije. I nakon Bidenove inauguracije, Bobb je također u veljači vodio “istraživački” članak pod nazivom “The Arizona Election Heist”, u kojem je pogrešno tvrdila da je u okrugu Maricopa prebrojano gotovo 12.000 glasačkih listića više od registriranih birača. (U stvari, bilo je ubačeno nešto više od dva milijuna glasačkih listića — 80 posto legalnih birača u županiji.)

Oglas

OAN-ov potpuni napor da porekne Bidenovu pobjedu na izborima bio je legitiman izazvao je pljesak od samog Trumpa, koji je iskoristio nedavnu promociju revizije u Arizoni kako bi eksplicitno prozvao Newsmax da je uglavnom ignorira.

“Newsmax je praktički šutio o ovoj temi jer su zastrašeni prijetnjama tužbama. One America News (OAN), jedna od najbrže rastućih mreža na televiziji i 'najtoplija', radi veličanstven posao razotkrivanja goleme prijevare koja se dogodila”, napisao je Trump u izjavi na svojoj osobnoj web stranici. “Priča postaje sve veća i u nekom trenutku bit će nemoguće da slabi i/ili korumpirani mediji ne poprate. Hvala OAN-u i drugim hrabrim američkim domoljubima.”

Trump je također lažno tvrdio u istoj internetskoj tiradi da je cijela izborna baza podataka okruga Maricopa 'IZBRISANA', potaknuvši republičkog rekordera županije —koji je zadužen za ovo ponovno prebrojavanje — da bivšeg predsjednika nazove “nezadovoljnim” i potakne republikance da više “ne upuštaju u te sulude laži”. Izborno vijeće županije Maricopa kasnije će pozvati republikance u senatu Arizone da prekinu reviziju 'za dobrobit zemlje', napominjući da je Cyber ​​Ninjas - privatna tvrtka koja provodi reviziju - nesposobna, laže i pogrešno broji glasačke listiće.

KaoThe New York Timesizvijestio prošli mjesec , OAN-ova sklonost promicanju zavjera i dezinformacija prilagođenih Trumpu dovela je do toga da dio osoblja mreže potakne internu zabrinutost. Nadalje, veći dio osoblja mreže također čine mladi diplomirani studenti, demografska skupina koja teži liberalnijim i progresivnijim.

Stoga je, nakon pobune na Capitolu potaknute Trumpovom višemjesečnom kampanjom da diskreditira Bidenovu pobjedu na izborima, više od desetak djelatnika pobjeglo je s kanala.

Oglas

“OAN povremeno ima talente koji su željni napredovanja, ali jednostavno nemamo trenutna slobodna mjesta na željenim pozicijama ili naš menadžment smatra da je potrebno više vremena za razvoj”, tvrdi Herring za The Daily Beast. “Ovo može stvoriti obostrano korisnu priliku da se talenti presele u drugu mrežu ili segment u vijestima. Što se tiče talk showova, OAN ima ograničen broj, budući da je većina rasporeda ispunjena vjerodostojnim nacionalnim i međunarodnim vijestima, bez komentara sidra.”

Jedan mrežni insajder rekao je za Daily Beast da su zaposlenici nervozni što bi se OAN mogao naći na udaru skupih tužbi Smartmatica i Dominiona zbog toga što su nastavili širiti omotnicu svojim izbornim zavjerama. U isto vrijeme, Marty Golingan, OAN producent koji je snimio ploču sVremena, rekao je da su se neki zaposlenici zapravo nadali da će softverske tvrtke za glasanje povući okidač.

'Mnogo ljudi je reklo: 'Ovo je suludo, a možda ćemo, ako nas tuže, prestati objavljivati ​​ovakve priče'', rekao jeVremena. Golingana je nakon toga otpustio OAN.

U međuvremenu je jedan nedavni odlazak dao do znanja da nije izgubljena ljubav s OAN-om nakon što je napustio krajnje desni kanal.

“Smatram znak časti što sam napustio mrežu kao što je OAN dok se vraćam u redakciju izgrađenu na etici i integritetu”, izjavila je jedna bivša osoba iz etera za The Daily Beast.