Princ William izrezan je iz TV dokumentarca o Harryju i Meghan

Svijet


Princ William izrezan je iz TV dokumentarca o Harryju i Meghan

Još jedan znak da je britanska kraljevska obitelj spremna izričito uzvratiti neutemeljenim optužbama princa Harryja i Meghaninih pristaša protiv njih pojavio se u dramatičnom izdanju britanskog televizijskog dokumentarca u nedjelju navečer u posljednjem trenutku, navodno po nalogu kraljevske obitelji.

Britanska zemaljska mreža ITV dramatično je izrezala snimku novinara Omida Scobieja koji tvrdi da je osoblje princa Williama u Kensingtonskoj palači podmetnulo medijsku priču koja dovodi u pitanje stanje mentalnog zdravlja princa Harryja. Scobie je tvrdio da je Williamov tim podmetnuo priču nakon Harryja i Meghaninih bombaških intervjua s novinarom Tomom Bradbyjem u Južnoj Africi 2019. Tijekom tog intervjua, Meghan je slavno zahvalila Bradbyju što ga je pitala je li dobro, rekavši da 'malo ljudi' ima pitao ju je to. Harry je u intervjuu s Bradbyjem potvrdio da postoje tenzije između njega i njegovog brata, rekavši da su na 'različitim putevima'.


The Izvještava Daily Mail da je ITV odbacio ključnu frazu iz intervjua sa Scobiejem, novinarom koji je napisao simpatičnu biografiju Sussexesa,Pronalaženje slobode, u emisijiHarry i William: Što je pošlo po zlu?

Ranije je prijavljeno da je u emisiji Scobie rekao: “Rekao bih da nije slučajno što je ubrzo nakon emitiranja, čak i sljedećeg dana, postojali su citati izvora koji su došli od višeg pomoćnika u Kensingtonskoj palači koji je rekao da je William bio zabrinut za brata mentalno zdravlje.'

U stvarnoj verziji emisije koja je prikazana sinoć, Scobiejev komentar je izrezan, a riječi 'o mentalnom zdravlju njegovog brata' izrezane.

TheMailkaže da je Kensingtonska palača, nakon što je vidjela prethodna izvješća o Scobiejevim komentarima u emisiji, 'kontaktirala producente u vezi s... Scobiejevom sugestijom da je William izrazio 'zabrinutost' za mentalno zdravlje svog brata, što autor nije imao dokaza koji bi podržao.'


TheMaildodaje da je nakon što je 'pažljivo razmotrio' zahtjev, ITV 'odlučio ukloniti svaku referencu na mentalno zdravlje iz sekvence, iako su odlučili zadržati komentar gospodina Scobieja o navodnom brifingu iz Kensingtonske palače u vezi s Harryjem.'

TheMailsugerira da je Kensingtonska palača nagovijestila pravni postupak, rekavši ITV-u 'da bi takav prijedlog, ako bi bio dio programa ITV-a, bio klevetnički jer je u osnovi neistinit.'

Sam dokumentarac, prikazan sinoć na ITV-u, sadrži opsežne doprinose suradnika The Daily Beasta Roberta Laceyja, autora nedavno ažurirane knjigebitka braće,bio je opsežan i brz prikaz kolapsa odnosa između Harryja i Meghan te kraljevske obitelji.

The Daily Beast je izvijestio da se palača sprema odustati od svog dugo uvriježenog načela da se ne žali na medijsko izvještavanje koje smatra pogrešnim ili netočnim.


Čini se da je ovaj posljednji incident dokaz te nove politike.