Rasisti napadaju 'Fokus' Willa Smitha zbog filmskog prikaza međurasnog odnosa

Zabava

Dok bijela (i zlatna) protiv crne (i plave) debate preko #TheDress nastavlja dijeliti i mijenjati život kakav poznajemo, još jedan daleko podmukliji rat boja bjesni u Americi: rasisti su bijesni zbog međurasnog spajanja u filmu Usredotočenost između Willa Smitha, Afroamerikanca, i njegove australske kolegice Margot Robbie, bjelkinje.

NekadašnjiLjudi u crnomiDan nezavisnostiKralj blockbustera glumi u romantičnoj kapi s ocjenom R kao karizmatični prevarant koji pozdravlja Robbiejevu fatalnu ženu u svojoj operaciji i zaljubljuje se u nju - protivno njegovoj boljoj prosudbi. To je rijetka senzualna uloga za Smitha, koji se zahuktava s Robbiejem u nekoliko scena seksa koje su zapravo konzervativno snimljene i razočaravajuće kratko . Ali dječak u njihovoj filmskoj ljubavnoj vezi ima rasističke gaćice u hrpi.

'Je li se itko zasitio svog ovog miješanja rasa koje nam se gura u grlo?', napisao je korisnik YouTubea Shomanoman na stranici s najavom zaUsredotočenost.

'JUJ, Hollyjewedova propaganda za smeće miješanja rasa opet,' izjavio je Kriegen Gegen Das System, uspijevajući stisnuti udarac židovskoj populaciji Tinseltowna dok su oni bili u tome.

Komentari poput ovih naglo su porasli ovog mjeseca uočiUsredotočenost's kino puštanje, potaknuvši val protukomentatora koji su skočili u obranu Smitha i međurasnog predstavljanja u filmovima.

Suprotno Shomanomanovoj tvrdnji, divljanje 'Mješanje rasa' još uvijek upadljivo ne postoji u Hollywoodu, gdje se tonovi kože moraju podudarati ako su ljubav ili seks na kartama za dva lika. Pogledajte samo Smithovu vlastitu filmografiju: u svoja dva desetljeća kao bona fide glavnog čovjeka, nikada se prije nije spustio s bijelkom na ekranu.

Kad onskorou romantičnoj komediji iz 2005Trzajnasuprot budućoj kolegici Cameron Diaz, ona je preinačena. Eva Mendes je dobila nastup, a Smith je okrivio Hollywood.

“Kako nećeš uzeti u obzir Cameron Diaz? To postaje velika vijest u SAD-u. Izvan Amerike to nije velika stvar. Ali u SAD-u je to još uvijek rasno pitanje,” citirao ga je Female First UK 2005. “Ironično, Hollywood to rado čini ako je film o rasizmu. Ali oni to neće jednostavno učiniti i ignorirati.'

Čak i prije nego što je postao filmska zvijezda, Smith se osvrnuo na drugu stranu međurasne kontroverze u drugoj sezoni svoje TV serijeSvježi princ od Bel-Aira. U epizodi iz 1991. 'Pogodi tko će se oženiti?', Willova teta Janice upoznaje obitelj sa svojim zaručnikom, bijelcem, što je toliko uznemirilo Willovu majku da odbija prisustvovati vjenčanju. Obitelj je zatečena, ali, zbog djece, imaju pristojnosti ublažiti način na koji razgovaraju o svojim početnim predrasudama („Nije spomenula da je on…visok…”):

Unatoč tome nagoveštaju Stanleyja Kramera iz 1967. godine, koji je prelomno ispitivanje međurasnih brakova u Americi, Smith nije imao niti jednu bijelku djevojku tijekom šest sezonaSvježi princ. KadaUsredotočenostbila je u ranoj fazi, trebala je glumiti Kristen Stewart prije nego što je pobjegla, navodeći 20-godišnju razliku u godinama između nje i Smitha. To nije spriječilo medijske tračeve da nagađaju da je njezin izlazak bila vezana za rasu .

Smithov odrastao muškarac seksi uUsredotočenostmožda neće biti poticajan koliko bi mogao ili trebao biti; za to okrivite skraćene ljubavne scene na scenariste-redatelje Glenna Ficarru i Johna Requau i kemiju s Robbiejem koja je jača u offset selfijima u foto kabinama nego na stvarnom ekranu. Barem ukusno luksuzna, odrasla afera je korak u pravom smjeru. I to je početak da se sve noćne more internetskih rasista konačno ostvare.